lördag 27 mars 2010

Gud vilket tur. Låg och kollade på tv och kom plötsligt på; Justeja, vi har tvätttid idag! Halv sex sprang jag ner till tvättstugan och proppade i tvätten som jag utav någon anledning helt glömt bort. Jag som nästan aldrig glömmer sådant. Tur avv vi inte hade mycket tvätt, mest underkläder och en eller annan t-shirt. Tiden är slut om en timme så hinner det inte torka får det hängas på elementet. Sånt löser saj!

Annars vaknade Nicklas och jag vid halv tio idag. Blev väldigt sugna på juice och ringde och bad pappi köpa med sig när han skulle komma förbi senare. Det blev lite småstäd och lite diskning innan farmin kom och hjälpte mig med räkningar. Känns toppen att ha det ur vägen, tack pappi för hjälpen! Sedan la jag mig och kollade på "Van Helsing" på pspt. Det är så litet och mysigt, hihi. Och sedan är vi vid nuet, bortglömd tvätt-tid. Nej, nu ska jag dricka juice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar