onsdag 3 mars 2010

Plånkis♥

Har precis druckit varm nyponsoppa och blirvit riktigt varm och go i magen. Dock så hjälpte det inte mot mitt dunkande huvud. Har kännt mig hängig i tre dagar nu och när jag kom innanför dörren idag höll jag på att ramla ihop. Ändå slutade jag tidigare igår och gick och la mig tidigare efter att sovit någon timma under kvällen. Det är ju ändå sånna tider nu då alla är förkylda och virus går hit och dit...

Men på jobbet idag hade jag något att se fram emot. Budade nämligen på en underbart söt plånbok under morgonen och vann den sedan under eftermiddagen. Eller vann och vann. Tog hem auktionen. Men 200:- inklusive frakt är inte farligt. Kan inte jag tycka ivilketfall.
För visst var den underbar!?
(Bild från Tradera)

2 kommentarer:

  1. ja den var jättesöt och passar dig <3...fina färger...Kram mamma

    SvaraRadera