fredag 5 mars 2010

3år ♥

Var snabbt nere i stan och gjorde ärenden vid halv tolv-tiden. Kom hem vid halv ett för att vänta tills klockan skulle bli två då jag skulle träffa Gabi på stan. Blev dock inte så, illamåendet från veckan kom tillbaka och mitt huvud dunkar fortfarande fast jag druckit massa vatten och sovit och det har gått flear timmar. Får hoppas att det går över tills imorgon då vi tar och ses istället.

Idag har jag och Nicklas 3 år. Tiden går fort, och fortfarande får jag 1000-tals fjärilar i magen när jag träffar honom. Jag hoppar omkring när jag vet att han väntar på mig och sover bäst när han ligger vid min sida. Jag älskar dig över allt annat.
Dock så ska vi inte "fira" idag då Nickals är iväg i Bohuslän med sin pappa. Ska dock försöka få honom att följa med på bio eller göra något mysigt imorgon kväll.
Nu ska jag vila mitt stackars huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar