söndag 7 mars 2010

Målsvod♥

300-hundrade inlägget denhär gången ja. Tiden går fort när man har roligt. Precis bortstat gaddarna och ska krypa till kojs. Har stått och tagit hand om pojken som legat och spytt och mått dåligt hela dagen. dagen har bara innehållit huvudvärkt för min del men nu på kvällen har illamåendet kommit fram för mig med. Har enorm halsbränna och lutar faktiskt åt att stanna hemma. Måste verkligen sova av mig detta så jag kan ta i kommande veckan med nya friska tag. Får dock se hur det känns imorgon på morgonen.

Har ändå haft en mysig dag ute i Målsvod. Lite mat och fika och firandes av lillebror. Det blev Yrrol vid barnbodet och cider i mängder. Och min lilla vovvis vid fotändan av soffan igen, känndes mysigt♥.
Nej. Nu ska vi båda gå och lägga oss. Nightnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar