måndag 15 mars 2010

Boo-yeah!♥

Har inte bloggat på flera dagar. Det har kommit så mycket ivägen. I fredags var jag i stan med Gabi och vi myste på Wayne´s gick loss inne på Body shop. Inhandlade en superbra handkräm, på verkligen alla sätt och vis! Denna vintern har varit så nedrans kall och säg mig någon som inte har torra händer, mina har varit extreama. Men jag provade "Soft hands, kind heart" och allt var som borta. För 129 kronor fick jag den bästa handkrämen evver samt att 75 spänn gick till en organisation emot Trafficking. Body shop is the greatest!

På lördagen åkte jag och Nicklas ut till Målsryd och hälsade på innan vi tog med oss Joel och hans kompis till Lager157. Nicklas blev stor-shoppan med hela två par jeans och ett par skor. Själv hittade man inget i klädväg men hittade ett par vårskor för 150:-. Inte helaste världen. Hihi. Senare på kvällen gick N och jag över till syster och spelade Wii med hennes pajk och engelsmannen som var på besök. Det var redigt trevligt och snart befann vi oss i disco-ljuset inne på Katrinedals bowlinghall. Jag bowlade ass-en av allihop första omgången och tillsammans vann Nicklas och jag mot Anna och Oscar båda rundorna. . Sedan efter en mysig stund däraborta tog sig jag, Nicklas och Denny oss hem till Trandared. Drack lite öl och åt kakor innan jag somnade i soffan. Jäklar i mig vilket lågt inlägg. Nu får det vara nog. nu ska jag in  och krama om syster och gotta mig för mina två sälj under ett och samma drift! Där-ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar