tisdag 30 mars 2010

lååååång dag♥

Snart ska Nicklas och jag bädda ner oss och avsluta dagen med "The Boondock Saints2". Så får vi se om tvåan lever upp för föregångaren. Har hållt igång nu hela dagen, och jag känner verkligen att jag kommer slockna såfort jag lägger mig ner. Började dagen att GÅ till jobbet med syster. Sju kilometer på furtiofem minuter, inte illa pinkat. Sedan var det jobbjobbjobb. Försäljning hela dagen lång och extremt konstiga kunder. Men det blev provision ivilketfall. Fick åka med Emma till Maxi där jag tog och småhandlade. Gud va en Ben&Jerry satt fint när man kom hem efter en lång dag och Nicklas var hemma Nej, nu har jag fått mina lunchlådor gjorda av världens bästa pojke, och nu förtjänar världens bästa säng att jag går och lägger mig. Goodnight!
♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar