måndag 1 mars 2010

Nyvunnet♥

Tio i tolv är klockan lite drygt. Har precis kammat hem en vunnen aktion på Tradera då jag köpte mig två "gammaldags" muggar från Beautiful Home för 36 kr (plus frakt). Inte illa pinkat. Precis likadana som de här nedanför fast oanvänd då, självklart.  Hittade dem under dagens alla timmar på jobbet och bestämde mig snabbt för att försöka få hem dem. Har nämligen två burkar med samma märke med "Coffee" & "Tea" printat på framsidorna. Har planerat in dem fint i köket och det kommer förhoppningsvis bli magnifikt tjusigt. Får vi väl hoppas ivilketfall.
(Bild från tradera)
Min nacke känns aningen (!) ontig och jag ska snart kura ner mig ihop med den lille Disse för att nana. Imorgon blir det tio timmar till, men efter det är halva veckan avklarad. När man tänker så är det liite enklare att gå upp på mornarna. Sedan att det är en dag närmare torsdag och min pojkis är självklart också en morot. Hihihi.
Nain. Sova skulle det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar