onsdag 10 mars 2010

Myslåt♥


Lyssnar på denna låten just nu och ska snart gå och lägga mig. Det blev inte jobbet idag. Jag gick upp och allt imorses. Åt frukost och skulle precis hoppa in i duschen då jag kände att jag behövde spy när som helst. Huvudet började banka otroligt och jag fick ringa och sjukanmäla mig. Gick och la mig och sov ytterligare sex timmar innan jag gick upp. Huvudet har dunkat under hela dagen men det känns lite bättre. Dock så gör min rygg grymt ont. Sträcker på mig så mycket som möjligt men det hjälps inte.
Pratade med mammi precis, och hon tycker att jag stannar hemma imorgon också. Eftersom jag spytt. Känns kanske ändå som jag nog ska gör det. Skulle vara jobbigt om man behövde spy på jobbet eller bara den saken att man faktiskt smittar under 48 timmar. Så blir det nya tag på måndag. Inte så mycket att göra något åt. Ska ta en c-vitamin nu och snart ska det nanas för hela slanten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar