tisdag 2 mars 2010

kvällis♥

Klockan fem gick jag från jobbet idag. Vi fick ledigt eftersom listan vi ringer ifrån var dålig och man satt med telefonsvarare mest hela tiden. Det känndes så konstigt när man lämnade byggnaden när solen fortfarande lyste och folk var ute på gatorna. Vi slutar ju kvart över åtta annars varje dag (förutom torsdagar). Så jag gick förbi h&m och inhandlade puder. Köpte puder igår i all hast på maxi och märkte inte fören imorses när jag pudrade näsisen att det var aaaalldeles för mörkt. Så, nu är det tillbaka på ljust igen.  Thank God!

Ska gå och borsta gaddarna nu och gå och nana. Jag känner mig fortfarande hängig och har ont i huvudet fast jag sovit i någon timme nu under kvällen. Ärsa, får bita ihop. Imorgon onsdag, sedan bara torsdag kvar! Oh yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar