söndag 4 april 2010

tidningsprenumeration♥

Shillevippen!
Hoppas ni hade en bra dag igår. Själv var min väldigt mysig. Nicklas och jag åkte ut till Dalsjöfors och åt middag och åkte sedan och hämtade upp lilla Mynthis. Nicklas, jag och Nicklas mamma gick sedan ut en långpromenad med lilla vovvisen i det underbara vår-vädret. Det var helt fantastiskt skönt att få lite frisk luft, särskillt när solen lyste och det var tio grader varmt. Efter det åkte vi hem till lilla Målsryd och lämnade av Mynthis och umgicks lite med päronen innan vi begav oss hemmåt.

Idag har jag legat och kollat på fyra avsnitt av "vem vet mest?" innan jag gick på hela lägenheten som nu är både damsugad och ren. Nicklas står och lagar mat medan jag precis har skrivit upp mig på en prenumeration på min favorit tidning.  Tolv nummer, ett i månaden, looking forward to it! Kalla mig nörd om ni vill, but I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar