fredag 16 april 2010

Fredag♥

Det är fredag. Och det känns underbart. Har fått mycket gjort vilket också känns fantastiskt skönt. Så man inte bara lägger tid på att prata med bittra människor dagarna långa. Nej, idag vakande och gjorde mig irodning för att komma till frisören Annelie en timme senare. En halv decimeter kortare hår och en blekning senare befann jag mig hos famo och pratade strunt och kollade på "Extream home makeover" medan hon tog en tupplur. Blev sedan hämtad av Nicklas och vi begav oss hemmåt. Det blev sänghämtning En jobbarkompis kom och hämtade systers gamla säng som legat nermonterad under sängen den senaste månaden. Sen var det tvätt-tid. Tre tvättar och städ i lägenheten. Efter mycket om och men somnade jag och Nicklas på soffan och sov i tio minuter innan hans kompisar kom förbi. Vi drack lite öl, åt pizza och kollade på "Postkodmiljonären". Sedan har jag suttit och kollat på den nya serien på fyran, kollat kameraväskor och funderar faktiskt på att ta och gå och lägga mig. Jag vet, klockan är snart elva, men det har varit en lång dag. Är jag lame om jag är trött?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar