lördag 10 april 2010

Fotomässan med pappi♥

Sitter med en sarkande katt bredvid mig och en film på t. Ska snart bädda ner mig bredvid Nicklas. Idag kom pappi och hämtade upp mig vid halv-elva tiden och vi begav oss mot Göteborg. Efter att ha letat parkeringsplats fann vi en tillslut och begav oss mot fotomässan. På vägen såg vi kön in till Idol, och den var enorm. På vägen tillbaka till bilen senare på dagen mötte vi flera som "provat lyckan" och inte kommit längre än så, haha. De var inte många glada miner. Men pappa och jag hade det trevligt, vi gick omkring och kollade på kameror, objektiv, stativ och köpte på oss lite tidningar. Jag köpte faktiskt en portfolio, blev riktigt nöjd. Efter lite LeMarc på vägen hem och lite snabb handling fick jag övningsköra en liten snutt. Det var redigt kul, har inte kört på länge. Nej, nu är snart pausen slut på tv och måste hinna hämta mina Bellerina kakor och jouice innan filmen börjar igen.
Tack pappa för en jättemysig dag! Den var superbra

1 kommentar: