lördag 3 april 2010

Glad Påsk!♥

Glad Påsk allihopisar! Tänk att det redan är framme i april. Det var ju precis innan jul och alla julklappar inhandlades. Nu är det påsk och bara månaden kvar till födelsedag och allt. Tänk, då är det grönt och härligt ute! Igår kom Ikis och Gabi och hämtade upp mig och vi åkte hem till Gabi. Hade mysigt prat och kollade på gamla videor från skolan. Lite roligt att se sig i nya frissyrer i nästan varje film. Vad roligt vi hade det, på "den tiden". hihi. Ska fortsätta med att sminka klart mig innan jag och Nicklas åker iväg på middag. Har lite ärenden i stan först. Gud vilket bra humör jag är på idag, har hoppat omkring i hela lägenheten och sjungit och bara varit allmänt uppåt. Är det för att det är vår tro?
Jag önskar er en Glad Påskis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar