onsdag 14 april 2010

Lumix♥

Fick ett mail från pappa om en kamera som låg ute på Tradera. Läste lite om den och blev störtförtjust, och efter fotomässan är jag verkligen sugen på en ny kamera. Särskillt när min kamera nog tagit sitt sista kort. Med jämna mellanrum lägger den helt av och kommer igång efter att man startat om den 10 000 gånger. Det har inte med att göra att jag är oförsiktig eller så. Den är ändå från 2004 och har garanterat tagit miljontals bilder vid detta laget, varit med på resor och hela faderuttan! Nära inpå iallafall, hehe. Ivilketfall! Tillbaka till auktionen, jag ledde fram till sista minuten och la upp ytterligare ett bud för att vara på säkra sidan. Det godkänns och när jag trycker på "Uppdatera" är auktionen slut. Vunnen trodde jag, men då hade en jäkla sneaker slinkit in med ett fjuttit bud och vunnit med 50 kronor i sista sekunden. Jäkla oflyt. Men en likadan traderas ut imorgon, ska försöka vinnas då! Lets hope! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar