lördag 24 april 2010

Stan♥

Igår var jag nere en svängom på stan och träffade Gabi. Vi tog en fika och gick vår lilla runda i affärer. Köpte nytt "Body butter" som luktade alldeles, alldels, alldeles underbart! Sedan var det rabatt på ett jättefint nytt lämpglans för oss stamkunder. SÅ Det blev varsitt för mig och Gabi. Inhandlade sedan två tjocktröjor på Gina som var fantastiskt sköna. Har gått omkring i den ena sedan jag kom hem igår. Tog två storlekar större för att de skulle bli lite "mysigare", och jag lovar, att m-y-s-i-g-a är de verkligen!
 
Hihi, här är en av de två nyckelringarna som Gabi beställde hem från japan från den där söta sidan med usb-ugglor. Hon hade fått hem dem så hon tog med sig dem igår. (Gabi, vi glömde ju ta ut pengarna till dig!) 
Jag tog en rosa och Nicklas fick en blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar