onsdag 21 april 2010

Jobbelijobb♥

Sitter på jobbet just nu. Sålde precis min tredje försäkring för dagen till en trevlig kvinna uppe i Pajala. Snart har halva dagen gått och lunchen vankas. Jag är vrålhungrig, min mage bullrar tillochmed. Kom hem igår och såg att Nicklas hade lagat tonfiskgratäng, den stod varm och god på spisen och bara välkomnade mig med öppna armar. Så det blev en matlåda både till idag och imorgon. Inte konstigt att man var hungrig och trött igår när man kom hem. Stegräknartävlingen på jobbet drog igång för fulla muggar. Gick omkring på jobbet, och gick hela vägen hem och det gav 19 400 steg. Man ska gå i genomsnitt 14000 om dagen. Och då räknades inte vägen till jobbet med eftersom tävlingen började klockan tolv. oh!
Nu ska jag fortsätta ringa ut till alla glada och positiva människor som finns runtom i landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar