onsdag 1 september 2010

Tired.

Jag har bara inte orkat sitta vid datorn när jag kommit hem. Inte alls senaste dagarna... jag har inte vant mig vid tiderna på jobbet ännu, vilket gör att även om jag slutar fyra är helt slut på kvällen. Idag kom jag hem vid fem tiden och gick direkt och la mig i sängen och kollade på tv. Vaknade vid nio. Nu har jag bara tagit lite gröt och ska hoppa till sängs igen. Får hoppas jag kommer in mer i tiderna snart, är jobbigt att vara ständigt trött. Ioförsig fick jag räkna med det lite extra trötthet idag eftersom jag och Nicklas inatt höll på med en avgörande del till Nicklas projektarbete. Att sätta sig in i Illustrator igen efter mer än ett halvår tog sin lilla tid. Men hans racing-häfte blev jättebra! Som tack så körde N mig till jobbet imorses och jag ska få mig en behövande ryggmassage! Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar