lördag 4 september 2010

Kväll.

Det luktar tonfisk i hela lägenheten efter att jag hällt upp en halv burk till Disse som kvällsmat. Vi har lärt oss att man ska ge honom något att äta precis innan vi går och lägger oss. Då somnar han som en liten stock. Inte för att han aldrig gör det annars!
N ligger redan och sover, lite krasslig. Känner mig lite smått jag med, så imorgon är det bara lugn och ro. Kanske en runda övningskörning. Vi får se, vi får se.


Annars har dagen varit bra, lugn och skön. Sedan Nicklas kommit hem har vi bara tagit det lugnt och kollat på film. Hade köpt med mig Subway mackor från min lilla rundtur på stan vid två-tiden och fixat till i lägenheten sådet har bara varit tid för deg resten av kvällen. En härlig lördag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar