fredag 24 september 2010

Teori.

Jag var hemma igår. Mådde verkligen pytonorm. Kanske inte orm, men pyton iallafall. Och det sitter i fortfarande. Ändå fick jag traska upp någorlunda tidigt och fixa iordning mig. Fast jag är väldigt besviken och sur på mig själv ska jag ändå tala om vad jag gick upp för. Jo. Teoriprovet till körkortet. Och som ni också kanske märker sprudlar det inte av positiva anslag av exempelvis "wiiiii" eller "woho" samt "hihihihihi". Så, ni antar rätt. Jag misslyckades... 49/52. Tre ifrån. Och det känns redigt surt om jag ska vara ärlig. Efter all den tid jag har läst och övat och allt så gick det inte hela vägen ändå. Visst, allt kunde varit mycket värre. Jag kunde ha suttit här utan ben eller vad vet jag med en vagel i ögat stor som en hästa-fan. Men det gör jag inte. Efter att ha pratat med pappa, mamma och Ika känns det lite lättare. Det är ju ändå sådant som händer, och jag får bara ta i lite mer nästa gång. Ändå dunkar huvudet fortfarande och illamåendet sitter i så jag ska ta mig en tupplur och tycka minsann liiite synd om mig själv. För det får man väl ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar