torsdag 9 september 2010

Höst-feelings!

"Jag ligger såhär bara för att kunna andas genom näsan med, jag somnar inte..." - Nicklas ca fem minuter sedan.
Han snarkar redan. Så är det att vara en lite sjukling. Jag ska inte störa honom, ska gå och borsta tänderna och krypa ner bredvid och nana snart jag med.
Är sjukligt mätt av mina scones som jag och N proppade i oss framför tv:n nyligen. De var smarrigt, liite tort kanske. Men det berodde nog på att vi hade slut på mjölk och fick göra så gott vi kunde utan.

Imorgon är det fredag! Så sjukt jäkla gött! Veckan har gått ganska så fort, vilket också är härligt. Hunnit klämma in mina två av fyra körlektioner denna veckan, och även börjat packa inför julen på jobbet. Ja, jag skrev faktiskt inte fel. Igår packade jag och skickade iväg rödskinande julgranskulor till någon kund i Ukraina. Sug på den! Liite tidigt att tänka på julen redan, jag ser ju grovt fram emot sena höstkvällar med lite smattrande regn mot rutan,  en spännande film på och massa kuddar/filtar och täcken som värmer. Oh holy crap va mysigt! Får kanske ta och köpa på mig lite te imorgon på vägen hem?
En höstbild från förra året. Promenix med Mynthis på ett av mina favoritställen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar