måndag 27 september 2010

Körkooooort!

Inatt sov jag så jäkla dåligt. Har nog aldrig varit så himmla nervös. Nicklas körde mig till vägvärket och klockan nio satt jag i den silvriga volvon som jag skulle köra upp i. Ca en halvtimme senare hoppade jag ut ur bilen! I made it! Hihihihih. Gick in för att boka nytt teoriprov, och efter lite övertalning av pappa valde jag en tid  vid halv fem senare på eftermiddagen. Den där nervositeten som tryckte i magen innan uppkörningen stannade kvar under hela dagen fram till jag gick in och satte mig framför datorn för att ta itu med de där jäkla frågorna ännu en gång. När jag tryckte på  "avsluta prov" trodde jag att jag skulle svimma av. Och så såg jag det "Godkänd".  Efter det har jag knappt slute le. Och det var nu, humm....  5½ timme sedan! Hihihihihi. Jag log så mina kinder ömmade när jag gick hemmåt. Nicklas och jag åkte hem till Målsryd och åt tårta som jag köpt med mig. Lite cred ska ju mina   kära päron ha för att de stått ut med mig. Hihihi.
Men nu är det avklarat! Och kortet kan jag hämta ut om någon dag. Körde en runda med Mika, Nicklas och Mikas kompis Ludde och det kändes u-n-d-e-r-b-a-r-t! Nu ska jag lägga mig i soffan, och inatt ska jag sova så jävla gott!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar