lördag 11 september 2010

Fotomaraton 2010.

Och så var maratonet över. Pappa och jag hade det bra, men lite stressigt. Vi valde faktiskt att åka till Målsryd och fota istället för att stanna inne i stan. Så får vi väl se hur det gick. Vi var apstressade mot slutet, men men. Vi fick in våra bilder iallafall! Jag hann inte med två av temarna, men de andra gick väl vägen. Får jag väl hoppas. Pappa fick iväg några riktiga finisar han, så vi får vänta några månader och se hur allt går, elleee... Det var härligt att fota lite igen, har inte varit ute på en "foto-tur" på ett tag. Härligt!
Nu ska jag ta och kolla Vampyrer och spänning och snart beställa pizza!!! 
WOHO! Jag säger bara VAMPIRE DIARIES SEASON 2!!! 
Äntligen!
Temana iår; 
1. Väljare
2. Grönsak
3. Husdjur
4. Vissen
5. Kurvig
6. Vattenlek
7. Viktig
8. Kluven
9. Färggrann
10. Rasande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar