torsdag 16 september 2010

Jo, men så att...

Tjena mors. Veckan har gått fort, och särskillt kvällarna. Jag har faktiskt mest sovit eller legat och degat framför tv-n och alla dehär debatterna. Politik har aldrig intresserat mig tidigare, och jag ska väl inte säga att det är ett stort intresse nu heller. Men lite får man väl anstränga sig för, för rösta tycker jag nog ändå att man ska göra. Aja, man hör tillräckligt på både radio och tv + att det är nästan det enda folk pratar om nu för tiden, så jag ska inte babbla på... imorgon är det fredag igen, så helvetes jäkla gött! Jag ska bita ihop mina 5½ timmar på jobbet och sedan njuta heeela helgen. Inget planerat, och det känns lo-ve-ly! Hoppas det åskar och regnar så jag med gott samvete kan ligga i soffan! Hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar