onsdag 22 september 2010

Sub-eli-sub-waaay!

När jag kom hem väntade både min pajk och en subway-macka på mig. Mitt tips på godaste mackan ever!
  1. Oregano och parmesanbröd
  2. Bacon
  3. Ost
  4. Kyckling
  5. Och sist men inte minst vitlöksdressing! 
På Subway såklart! Jajjamensan! Där är den, pang bom. Njut!
Jo, jag kom hem vid strax efter sex idag. Har slutfört min sista körlektion. Så ni kan tänka er att dagen börjar närma sig! Herregud....

Jag somnade på soffan och har känt mig febrig. Min hals gör vröl ont och mitt huvud dunkar. Man kanske får stanna hemma imorgon, gillar inte tanken. Men jag kommer inte orka gå mellan hyllorna och hosta sönder och inte kunna ta en kopp te när jag som mest behöver det! Är det hösten som börjar dra sig över Borås mån tro? Bortsett från att den medför förkylningar och annat kan jag säga att jag stor trivs! Det får bli en fotodag bland de vackra löven innan allt plötsligt redan har dundrat ner till marken. Och så alla dessa halsdukar man kan ha på sig, och inte minst sagt mössa! Jag har saknat min mössis! Hoppas på re ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar