onsdag 11 augusti 2010

Sjuk.

Jag gick till jobbet i morses, men gick hem lika fort. Har mått illa och varit yr och haft ont i huvudet hela dagen. Inte nog med det missade jag bussen hem så jag fick gå hemmåt i regnet. Det brukar inte vara några problem, men när man är sjuk är det dessvärre jobbigare. Kom innanför dörren helt kallsvettig vid tio-tiden och gick och la mig. Somnade ganska snabbt och vaknade vid tre-tiden. Tog tag i berget med disk från pankaksbakningen igår och damsugade snabbt. Sedan var krafterna slut igen. Ika, jag och Nicklas åkte till skroten snabbt för att fixa en ny lamplykta till Ikas bil, dock var det stängt. Och nu är vi tillbaka hemma. Jag ska ta mig lite gröt för att få i mig någonting och ska sedan lägga mig i sängen och kolla på tv resten av kvällen. Extra skönt när det både regnar och åskar ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar