söndag 8 augusti 2010

Helg.

Jag glömde en punkt i mitt förra lilla inlägg.
5. Det är söndag redan.
och denna med
6. Jag orkar inte att det är söndag redan...

Helgen har annars varit bra! I Fredags åkte jag hem till farmor som fyllde år Där var även mina kära fastrar och Malin. Vi åt thai mat och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var trevligt
Sedan tog jag mig till knalleland i ösregnet och gjorde lite ärenden innan Ika kom och hämtade upp mig. Vi åkte till Målsryd och plockade bär, målade naglarna, var ute och gick en promenad och kollade på film. Så vi hade en bra kväll. Igår var jag på Lisas bröllop och när jag kom hem tryckte det kvava vädret så mycket på mitt lilla huvud att jag sov en liten stund. Ika kom och vi åkte och handlade för kvällen. Sedan kollade jag och N på en av de nya filmerna jag köpte häromdagen innan vi drack cola på glasflaska (som är godare än vanligt) och åt god tacos. 


Så ser helgen ut. Idag ska vi se om Mika orkar hjälpa oss, att byta sofforna. Det skulle sitta lite fint tycker jag! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar