lördag 21 augusti 2010

Nya hyllor.

Såhär ser det ut ikväll hemma hos oss. Har tänt lite ljus och har på tv:n gött i bakgrunden. Satte på en kopp te för en liten stund sedan och kollar på Två tornen som går på trean. Har haft det jätte lugnt och skönt idag. Var ute och övningskörde med pappa en bra svängom. Vi letade upp min nya arbetsplats, det tog ett litet tag. Men vi hittade den tillslut, hihi. Sedan har jag bara legat på sängen nästan hela dagen. Precis vad jag behövde kände jag! N och jag satte upp en hylla i köket med, den som är på bilden här ovanför. Tyckte det blev bra, lite mysi-mysi. Hihi. Igår satte vi upp tre hyllor som vi har massa fina lp-skivor på nu. Det bliv verkligen mer och mer "hemma" när vi pysslar. Snart ska jag beställa hem lite framkallningar av några bilder jag tagit också och sätta upp som tavlor. Låter väl härligt? hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar