lördag 21 augusti 2010

Hääärliogt!

Jag mår så bra så. Efter några glas vin (på tvingad av storasyster) och lite god likör. Har haft en superdag. Skrev på kontrakt i förmiddags, hämtade kläder och gick på stan med Angelica. Kom sedan hem till lilla lägenheten. Somnade som en stock efter att ha gått några timmar på stan. Åh, åh, köpte ett linne och en klänning, Klänningen blev jag riktigt nöjd med, ska visa imorgon!
Sedan somnade jag och sov i några timmar innan jag beställde pizza och åkte hem till syster och hennes karla! Det var där jag blev itvingad några glas vin. Men jag mår fint, jag mår bara bra! Jag är mycket tuffare än vad ni tror! (varifrån kommer den repliken?) Kom iallafall hem med lillebror som hämtade upp mig och kom hem till fullt liv här hemma. Men det var bara trevligt! Nu ska jag ta och borsta tänderna och gå och lägga mig! Kommer sova sååååååååååå skönt! Det känner jag på mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar