måndag 23 augusti 2010

Almanacka.

hemsidan är här.


Följde med syster en svängom på stan efter jobbet. Vi skulle bland annat hitta en almanacka till henne nu när hon ska börja plugga. Jag vill ha en jag med, tycker att kladda ner vad som händer under veckan och skriva upp om jag hittar på något. Men de vi hittade var värdelösa! Man vill ju ha veckovis, se vad som händer, och inte dag för dag? Inte jag och syrran iallafall. Så jag funderar på att beställa hem en som man kan designa själv. Finns en hemsida som man får bestämma fram/baksida, hur upplägget ska vara. Om man vill ha med exempelvis "att göra lista" eller "väder-rutor" och så vidare. Jag gjorde en i all hast alldeles nyss. En rosa, med massa fina saker i. Som blanka sidor där bak så man kan rita exempelvis, hihi. Funderar på att beställa en. Men inte idag. Idag orkar jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar