söndag 15 augusti 2010

Ikea, äntligen!

Hå hå, ja, ja. Och så var det kväll nu igen då! har haft en jättebra dag, verkligen. Sov morgon, lugn frukost, upphämtning av Ikis och iväg till Ikea. Jag handlade från blommor till lådor, till magnettavlor till äppelskalare. Ja, det handlades mycket, och med Ikas hjälp var det ju både lättare och roligare! Hade planerat att hänga upp allt på väggarna ikväll och fixa och dona, men nu är det för sent och vi väcker ju säkert tantera i huset. Nej, istället tog jag en övningskörningsrunda med pa-pa! Det går ju bättre för varje gång, men backning och parkering behövs övas på! Sedan lagade jag och min pojk mat fram till en halvtimme sedan. Så nu ska allt ner i lådor, och in i kylen inför veckans arbetsdag.
Imorgon tänkte jag visa hur fint det blir i lägenheten! hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar