söndag 15 augusti 2010

Kim Larsen

Det är redan kväller, dagen har bara flygit iväg. Vaknade upp och var fortfarande väldigt nöjd med gårdagens konsert. Jag, Nicklas och Harriet åkte på Kim Larsen nere i varberg. Det var sjukt bra, nej, inte ens det räcker, det var asbra. Hade en väldigt trevligt kväll. Tog mycket kort för den delen med, men det orkar jag inte fixa med nu! Haha. Men det kommer kanske imorgon? Ja, imorgon ska jag nog hinna med det.

Anledningen till att jag inte hunnit lägga in något idag är att jag varit fullt upptagen. Mötte upp Gabi på stan vid tolv, vi gick omkring. Tog en fika och shoppade lite. Bland annat bröt jag mitt löfte om att inte köpa mer i klädväg och köpte en mysig t-shirt. Men den var inte farligt dyr med sina 99 spännisar. Köpte en superbra/fin/perfekt väska till mina pennor. Och de stortrivs!
När jag kom hem blev jag sittandes i trapprummet i cirkus furtio minuter eftersom jag glömt nyckeln hemma och N var iväg. Men det var inte så farligt, blev snart uppplockad av mor, far, syster och bror och hängde på hem till Målsryd. Vi åt lite pizza, pratade och sen åkte jag och mamma och övningskörde. Blev en lång vända och åkte hem till lilla mormor. Handlade lite åt henne, pratade och tog en kopp kaffe innan det var hem till Trandared igen. Och kvällen hemma gick fort när man tillslut kom in i lägenheten. Har suttit och ritat, kollat film med min pajk och *poff* är klockan tio över tolv. Ja, där ser man!

Imorgon ska jag iväg till ikea med Ikis. Jag får se var jag införskaffar mig! Nu ska jag joina Nicklas och Disse till sängs!
Gonatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar