lördag 1 maj 2010

torpis♥

En lång dag, men härligt att få ut lite av min vakna tid. Vaknade och kollade två avsnitt av "Vampire diaries", vet inte riktigt varför jag börjat följa serien. Gillar fantasy dock, kan vara det. Annars ganska amerikans, men okej i vilket fall. Ika kom och hämtade upp mig vid ett-tiden och vi åkte en svängom till Knalleland. Sedan drog vi tillbaka mot stan där vi blev stoppade av strejken. Köpte med lite god vattenpipe-tobak och åkte hem till moi. Efter en stund ville vi åka någonstans och bestämde oss för att ta en tripp till Torpa stenhus. Det var kallt men trevligt. Efter en milkshake från mcDonalds kom jag hem och såg vidare på serien från imorses. Nicklas kom hem, vi lagade mat och nu sitter jag här. Har precis druckit upp min goda tjeckiska öl, kollar halvt om halvt på "Nanny diaries", en film på fyran och ska snart återgå till avsnitt nio hos vampyrerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar