tisdag 25 maj 2010

Tisdag♥

Det är ett haaaaaaaav av telefonsvar. Men det bidde lön idag iallafall.
Igår var en lång dag även om jag är van vid att komma hem nästan tolv timmar efter att jag lämnat lägenheten i vanliga fall. Men igår var jag uppe vid sex, och timmen senare var man på väg till Göteborg med pappa. Det var äntligen dags för Halkkörningen och Riskettan. Jag satt i en korridor och läste teori i någon timme innan det var dags att börja. Det var nevöst, men gick bra. Och hejdundrande kul vare också! Gled omkring med vattenplaing några timmar innan det var dags att sitta och lyssna på en föreläsning i fyra timmar. När det var slut kom pappa och hämtade mig och snart handlade vi på Maxi. Vi åkte förbi famo en sväng och sedan kom jag hem. Somnade i soffan efter två tallrikar Kalaspuffar och till  "Dum Dummare" som gick på TV.
Idag är det fruktansvärt segt på jobbet eftersom det är slutet på vår lista. Jag har fortfarande inte pratat med någon en kvart inne i drifft och man är ganska trött på den uttjatade frasen som kommer upp vid mobilsvar. Men också folks egna med exempelvis "Ät kattmat!" eller "Hej du har kommit till Tutti" m.m. Men det är halva dagen kvar, och och efter idag bara halva veckan. Kan ju tänka så istället. Så kanske det känns liiite lättare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar