tisdag 11 maj 2010

Ett nytt inlägg♥

Efter många om och men så sitter jag här igen. Det har gått några dagar sedan sist, nästan exakt en vecka som 20-åring faktiskt. Men om jag ska vara ärlig har jag inte haft varken tid eller ork att ta mig tiden att skriva. Har det inte varit kalas hit eller jobb dit så har jag bara inte haft lusten att sätta mig framför datorn såfort jag kommit hem från jobbet. Sitter för många timmar fastklistrad framför datorn ändå att jag mestadels är med min pojk, kollar South park, äter och låt mig inte glömma SOVER när jag kommer hem. Men idag, idag, idag, idag,idag tar jag mig tiden och orken. Och då har jag inget specifikt att berätta. Mer än att jag sålt super de senaste dagarna, måste vara min födelsedagstur som sitter i. Eller så är det bara såhär det är att vara tjugo år, haha. Annars är vädret vackert och fåglarna kvittrar, Disse trycker upp a-r-s-l-e-t i ansiktet på mig nu för tjug-elfte gången så jag ska ta och stoppa här. Ta mig en mini-tallrik av nygjorda mjölk-mackisar och avnjuta en film innan det är läggdax, igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar