onsdag 26 maj 2010

Rub♥

Hujedamig. Aj, aj, aj, aj, aaaaaaaj! Min fot har somnat!
Gud va jag hatar den känslan, det sticks, kittlar och gör ont samtidigt och så vill det inte försvinna på en gång. Ajsing-bajsing.
Va konstigt det känns att man kan skriva oavbrutet utan att man behöver ta bort massa telefonsamtal mitt i var och varannan mening. Visserligen har jag en stor kattrumpa  och en kelen kissemiss i fejjan. Men det är faktiskt snäppet mysigare!
Hihi, kan ni någonsin gissa vad jag lärt mig sedan igår? Angelica på jobbet har lärt mig hur man löser en Rubikskub. Och jag har stenhårt fastnat i det. Det är kub-kul! Gör bara om och om igen, hihi. Fick låna med mig Angelicas kub hem över helgen så att det verkligen sätter sig. Och bara nu på tio minuter har jag löst den tre gånger. Inte illa pinkat för en nybörjare, ha?
bild härifrån.
Nej, nu när jag kämpt ihop en städad lägenhet, en matlåda till imorgon och fått katten mätt och belåten ska jag faktiskt ta och gå och nana. Det kommer inte sitta fel. Inte alls.

Puss mamma och pappa och var försiktiga i Tyskland! Puss min pajk som sover borta. Och en pusser till er andra också, som vill, vill säga.
Sleep tight!

2 kommentarer:

  1. dags att byta header? ;D

    SvaraRadera
  2. Vad menar du Ida, är den inte käck längre? xD
    Jag ska göra det, min dator har krashat bara så jag måste ta en från bärbart disk, och har inte orkat det än xD :P Men det ska komma, lovar!

    SvaraRadera