måndag 3 maj 2010

check♥

Några avsnitt av VD avklarade. Ska kolla klart ett till innan det är läggdags. Har ett uppehåll just nu och ska borsta tänderna och ställa klockan utifall att jag skulle somna. Nicklas sover hos en kompis inatt och det känns enormt tomt. Och tyst, frågan är om jag kommer kunna somna på en gång. Får sätta på Kong fu Panda annars, har säkrt somnat till den 500 gånger, allvarligt. Jag somnar alltid på samma ställe i den, inte för att den är tråkig. Den är fantastiskt, men så mysig att jag blir så lugn och så bara, vips! ZzZzzZzzzzzz

Bokade min halkkörning och risketta idag. Jag studsade omkring som en liten gommiboll på jobbet. Så i slutet på månaden har jag det avklarat också. Om jag klarar det vill säga. Ett steg närmare körkortet , check!

Grattis pappa i förskått!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar