söndag 30 maj 2010

bal♥

Godmorgon. Eller, godeftermiddag kanske är bättre? Har precis avslutat min frukost, blev mätt och belåten. Och för att tilläggas så invigde jag min nya laktosfria yoghurt. Den verkar ha gjport sitt jobb för jag fick varken ont i magen (bara för att jag blev mätt), eller blev uppsvullen. Well done!
Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för att dra mig till knalleland. Ska, om jag hittar, köpa mig ett par billiga sommarskor och också en rubrikskub! Sedan ska jag förbi Granny och hälsa på en stund innan Nicklas kommer förbi och hämtar upp mig ikväll.

Kom och tänka på en sak. Det är ett år och två dagar sedan som jag och sejorna gick på bal. Det är helt makalöst. Var tog det året vägen? Om drygt en vecka är det Majken som tar studenten och ska firas med dunder och brak. Hej och hå, ja så kan det gå.
Foton; Jari Kokko
Foto; Mats Alftredsson

1 kommentar: