onsdag 5 maj 2010

20 år♥

Och vips så var man 20år. Det var väldans va tonåren försvann snabbt. Haha. Dagen har verkligen varit super på alla sätt och vis. Vaknar upp till frukost på sängen av min pojke. Pår en jättefin rosa klocka och kilar glatt iväg till jobbet. Säljer hejdundrande bra och slutar timmen tidigare. Syster och jag träffar upp Nicklas och Oscar och vi tar två matcher i bowling. Jag vann sista omgången... självklart! hihi. Sedan när vi kommer hem hälsar mamma, pappa, Mika och Joel på. Jag får ett jättefint pandora armband och ett sällskapsspel. Som vi faktiskt provade på på en gång. Så nu ska jag avsluta min underbara dag med att kolla på "Shutter Island" med Nicklas och vår dampiga kissekatt Disse-pisse. Tack för alla gratulationer, jag blir så väldans glad!
Superbra förstadag som 20-åring - check!

1 kommentar: