lördag 23 juli 2011

Veckan som gått i bilder.

Annars är detta en del av vad jag har sysslat med senaste veckan. Som sagt, en hel del promenader faktiskt. Jag var med Connis två dagar i rad och myst med henne. Varit hemma i Målsryd och hämtat lite grejer till lägenheten. Sedan har jag varit förbi mamma och pappa i nya lägenheten någon kväll och tagit en kopp kaffe. Promenixade med mammi och Myntha i lördags då vovvisen var överlycklig på allt nytt och vi spanade på björnarna som man såg från djurparken. Min pojk har bjudit mig på himmelskt god sushi och jag har ägnat de regniga kvällarna åt att kolla på min favoritserie Vampire diaries. (Som jag faktiskt nu ska fortsätta kolla på) Så, lite choklad, lite pop-corn och lite god dricka på det så hör ni ju vilken underbar fredagkväll jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar