fredag 29 juli 2011

And I love it!

Jag har hittat en ny liten plutt till min samling. Och jag bara gillar't den så stort! Det får plats en mängd saker i den, såpass mycket att jag nästan blir lite orolig över möjliga framtida ryggproblem som kanske kommer uppkomma då saker som "måste ha's med" (som egentligen inte alls är viktigt) kommer hänga med mig 24/7. Men det är precis så jag är, jag ska ha allt som kan tänkas bli nödvändigt vid enstaka tillfällen. Och sedan är det ju också fakta: att jag är bland de klumpigaste människor i världen. Jag har alltid extra strumpbyxor med om jag exempelvis skulle göra sönder de jag har. Alltid plåster om jag skulle slå mig. Huvudvärkstabletter, pennor, smink you name it, it is in there! Nu under sommaren har jag använt en av mina minsta väskor i samlingen och då är den ändå fullproppad. Tänk då med denna goingen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar