lördag 30 juli 2011

Full rull.

Och idag var det full rulle igen! Upp och hoppa och redan vid tio befann jag mig ute i Äspered med Ika. Två timmar senare var kom jag ut med ny friss och med en aningen blondare utväxt! Perfekt, precis vad jag behövde! Jag var hemma i knappt en timme innan jag satt ute i bilen igen. Den här gången med Joel och Anna och påväg mot Ikea. Det blev en ny taklampa och goda doftljus. Även det, precis vad jag behövde! Det var mysigt och ganska skönt att gå omkring bland aircoolen och kolla på roliga prylar istället för att koka sönder i det sjukt kvava vädret som aldrig tycks vilja lämna Borås. Jag har sagt det innan, och jag säger det igen. Lite åska tack?
Jag hann knappt komma hem innan jag träffade upp Ika igen. Vi åkte och köpte sushi och parkerade hemma i soffan. Det blev lite pop-corn, Icetea och Truman Show. En mysig fredag helt enklans!
Bild från igår, jag skulle ta ett kort på hur håret blev men det bidde inte bra. 
Så, det kommer väl det också med tiden får man väl hoppas. 
Godnattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar