tisdag 5 juli 2011

Allt och ingenting. hihi

Annars? Jorå, min semester tog ju egentligen fart idag (måndag). Det har ju hittills mest bara varit helg. Igår var Ika och jag ute och åkte bil och fick för oss att vi skulle svänga förbi Almenäs. På vägen dit åker man förbi mitt jobb. Min första tanke var "åh, imorgon ska jag jobba igen" Men sen slog det mig! - Nehedå! Inte alls! Jag kan sova hur länge som helst om jag bara vill!
Och det var en underbar känsla...!

Hittills har jag hunnit med promenader med Myntha, både i stan och ute i Målsryd. Sovmorgon, storstädning och allmänt slappande. I fredags var Ika, jag och Elinor till och med en svängom på Ullared! Vi skulle ta en "snabb" tur, men det slutade istället med en halvdags shoppande. Jag hittade hejdundrande bra saker och kände mig nedrans nöjd när vi åkte därifrån. Ett av mina mysiga inköp var en stickad tröja som jag redan använt sönder . Den är huuuur mjuk och skön som helst!
Sedan är det ju en massa annat som bara vill följa med en hem. De liksom ropar på en och man kan ju bara inte säga nej. Haha, som ett rosa mobilskal, massa fina blommor, en ny fin plånbok och annat smått och gott. Hihihi. 
(Btw, ignorera min klohand på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar