lördag 9 juli 2011

Semester!

Hela veckan har varit full av händelser. Det har varit mycket bilåkande, hundpassning, sushi, promenader, Ikea, sena kvällar, film-mys, grillning, bad och till och med en liten fisketur. Så idag blev det fösta dagen på semesterns som jag i stort sett inte gjort någonting. Vädret har varit kasst så jag har inte fått en gnutta dåligt samvete för att jag drog på en sovmorgon till klockan ett och resterande tid lagt på tv-tittande. Ioförsig åkte jag och Nicklas och storhandlade en sväng, lagade sushi i någon timme och jag tog och småstädade i lägenheten lite granna. Men något ansträngande måste man ju ändå göra! Hihi. Annars då? Jorå, med tanke på hur mycket jag har hittat på denna veckan, och förhoppningsvis kommer att hitta på mer resterande veckor, känns det helt fantastiskt att få ha semester må jag säga! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar