onsdag 1 juni 2011

Äntligen studenten!

Eftersom telefonsvararna tog över på jobbet fick vi vara lediga idag. Så, jag var uppe vid halv tio och vid elva var jag och Harriet på väg mot Småland och Anderstorp. Idag tog Nicklas äntligen studenten! Han var så glad! Hihi, jag hade gjort fina "studenthalsband" med öl istället för champagne och en fin liten studentuggla. Sen en fin wunderbaum i ett litet snöre. Men det var inte bara jag som hade pysslat ihop inför studenten! Bilen som han skulle ta en tur med tillsammans med sina kompisar var hur rolig som hellst! Man brukar ju ha lite björkris smyckat på bilarna eller lastbilarna eller vad man nu åker med. De tog de snäppet värre. En hel björk hade snurrats fast på bilen tillsammans med en mega stor högtalare. Hahahahaha, jag skratta så jag nästan pinka på mig. Men iallafall, grattis min going! Du har varit fruktansvärt duktig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar