söndag 5 juni 2011

Pollen?

Sen i tisdags känns det som jag har haft fullt upp mest hela tiden. Jag har åkt mycket bil och varit lite överrallt, och det var inte fören i fredags som jag tog en dag för mig själv iprincip. Jag tog mig en promenad i  det underbara vädret på nästintill en halvmil, sen städade jag iofs heeeeela lägenheten från topp till tå innan lilla nyblivna studenten kom hem. Vi åt pizza och bara hade en mysig fredag helt enkelt. Igår åkte vi en svängom ut till Dalsjöfors och idag har vi grillat borta i Fristad.
Tror dock att jag antingen dragit på mig väääääärldens förkylning om det inte är en plöttslig pollenallergi som smugit på. Mellan bilen och  lägenheten fick jag stanna till tolv gånger och nysa och under en timme hade jag snutit upp en hel rulle toapapper. Både min hals och mina öron har börjat göra ont nu på kvällen. Inte kul, inte kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar