söndag 12 juni 2011

Lager 157.

Jag tog mig en ordentlig sovmorgon i morses. Vilket jag tror jag behövde eftersom jag inte somnade fören vid fyra tiden inatt. Klev upp och gjorde mig ganska snabbt i ordning och gav mig iväg. Hämtade upp syster-yster och vi åkte till Nelly outletten som satte igång idag. Tog mig sedan en svängom förbi Lager 157 eftersom jag inte hittade någe speciellt på Åhaga. Fyndade en t-shirt för 80 spänn och ett par Levis jeans shorts för 150. Perfekt. Kom hem en snabbis innan jag bestämde mig för att åka ut till mamma och pappa i Målsryd. Där gjorde jag en liten blåbärspaj (såndär, klipp-häll-klipp-häll och så vart de klart!) och kollade på en film. En väldigt bra lördag kan man säga! Nu sitter jag och väntar på att min pojk äntligen ska komma hem och funderar på att fördriva tiden sålänge med att slå på en filmis! Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar