onsdag 8 juni 2011

Semester! ... snart.

Just nu på jobbet sitter vi mest av tiden. O-r-d-a-g-r-a-n-t. Igår ritade vi ihop denhär för att hålla koll på när vår semester drar igång, och det är bannemig inte långt kvar nu! Imorgon, endast 19 dagar! Sedan jag kom hem från jobbet annars idag har jag varit helt förbaskat slut. La mig i soffan och kollade på två avsnitt av Big bang theory och somnade ganska snart. Sen vaknade jag av att lägenheten nästintill var en bastu. Inte klokt vad det är kvavt hela tiden. Jag vill ha åska så smäller hejvilt så det kan bli frisk luft snart igen! Sen att det är mysigt på samma gång är ju bara ett plus! Nej, jag vet Anna. Du gillar inte det, men det behöver väl ändå inte åska på Hedvigsborg bara för att jag vill att det ska åska på Trandared heller?... vi kan väl hoppas på den turen kanske att åskan kan vara lite effektiv och undvika åskasig där folk inte gillar att det åskar? Luften blir nog tillräckligt bra ändå utan att det ska blixtra och knaka över hela stan. Nu ska jag samla ihop mig lite, borsta tänderna och förhoppningsvis kunna sova hela natten utan att vakna av att man svettas ut allt man äger och har i kroppen. För det tjänar väl ändå ingen på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar