tisdag 31 maj 2011

Morsdag.

Eftersom det är svårt att ta igen sig för sin dåliga uppdatering tänkte jag visa en rolig liten filmis som jag snodde ihop igår. Den är megatöntig men jag hittade denna programappen och tyckte att det var skitkul. Så, lite bilder från gårdagen.
 Startade dagen med att hämta upp systeryster och Oskar från Göteborg, en stad jag inte har lust att besöka på ett tag efter denna lilla rutt. Begav mig sedan hemåt och umgicks med  min pajk innan jag på sen eftermiddag åkte hem till mamma och pappa för att fira Morsdag. Där åt vi bullar, jag gosade med Mynthis-pynthis och myste medan regnet smattrade mot fönstret utanför. Avslutade dagen med pop-corn och förlängda versionen av Sagan om Ringen. En härlig dag helt enkelt, fast som sagt, kortfattat i en töntig film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar