torsdag 2 juni 2011

Hemmaträning!

Mitt gymkort gick ut i början på maj. Och har inte orkat ta mig ut på någon promenad för att kompencera upp det. Men så hittade jag den här videon och provade, och jääääävlar vad man känner att man tränar på ett bra sätt! Har tänk att jag ska ta mig ut på antingen en promenad eller en joggingtur minst tre gånger i veckan, men ska också köra den här varje dag! Det handlar trots allt om tio minuter! Känner inte att det är någon större idé att köpa sig ett gymkort nu till sommaren när det räcker att man bara går iväg till Kransmossen och kan välja en skön tur i naturen istället! Funderar på att gå fyra kilometarn imorgon om vädret tillåter!
Här är även klipp om man vill träna;
Tjejen som håller i träningen puschar en under hela passet och är verkligen superduktig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar