söndag 19 juni 2011

Linköping och allt vad det innebär!

Hej lilla bloggen. Jag vet att jag är iprincip världens sämsta på att uppdatera. Men det har helt enkelt bara inte hunnits. Jobbade fram till i torsdags och i fredags var jag även då uppe med tuppen! Jag packade en liten väska, köpte p mig lite fika och började att bila mig till Linlöping! Vid tolv var jag hemma hos Ika! Vi gick på stan, shoppade och klagade på allt regn som vräkte ner. Senare på eftermiddag/kvällen smulade vii över tre timmar med Ida! Hon fick kolla på medan vi lagade sushi. Hihi. Idag väckte Ika mig genom att peta på mig och vid nio-tiden åt vi en god frukost. Snart var vi tillbaka i stan igen men nu var lilla Gabi med! Vi shoppade lite till, åt sallad och äcklig glass. Sen hängde vi hos Ika och hade det allmänt gött! Nu har vi precis kollat klart på en skräckfilm. Ida terrar oss på Skype igen (hihihi) och ska väl snart gå och nana. Nu orkar jag inte skriva mer för mobilen är liten. Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar